فرزاد افشاری نژاد عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از جمله خدماتی که این دفاتر ارائه می کنند، تعویض شناسنامه و کارت ملی، درخواست صدور المثنی شناسنامه و کارت ملی، تغییر نام و نام خانوادگی و مانند آن است.
وی ادامه داد: راه اندازی و فعالیت این تعداد دفتر پیشخوان در واقع به منزله چند برابر شدن توان و ظرفیت ثبت احوال برای خدمات رسانی با کیفیت تر به مردم سراسر استان است.
وی افزود: پیش از این شمار دفاتر پیشخوان ثبت احوال در هرمزگان 34 باب بود، که روز گذشته دو دفتر پیشخوان ثبت احوال دیگر در بندرعباس راه اندای و مجموع دفاتر پیشخوان ثبت احوال در هرمزگان به 36 باب رسید.
افشاری نژاد خاطرنشان کرد: دو دفتر جدید راه اندازی شده در بندرعباس ، مناطق آزادگان، زیباشهر، محدوده گوهران و داماهی را پوشش می دهند.
وی تصریح کرد: ثبت احوال هرمزگان در برون سپاری خدمات خود، از مجموعه های پیشرو محسوب می شود و تاکنون 12 دفتر پیشخوان در شهرستان بندرعباس راه اندازی شده است.
مدیرکل ثبت احوال هرمزگان بیان داشت: دفاتر پیشخوان ثبت احوال نقش بسیار مهمی در کاهش سفرهای درون شهری و هزینه های شهروندان و ارایه خدمات سریعتر و بهتر به شهروندان دارند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.