به گزارش ایرنا، مصطفی غلامپور دوشنبه شب در نشست شورای ورزش رودان با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این شهرستان با استاندارد کشوری فاصله دارد، خاطر نشان کرد: لازم است به تناسب ظرفیت ها و استعدادها سرانه فضاهای ورزشی نیز افزایش یابد که این امر در شهرستان رودان تحقق نیافته است.
وی ادامه داد: ورزش رودان در میادین ملی و بین المللی صاحب نام است و ورزشکاران این شهرستان برغم وجود کمبودها و نارسایی های موجود، همواره خوش درخشیده اند و گوی سبقت را از حریفان ربوده اند.
غلامپور افزود: ورزشکاران شهرستان همواره با تلاش، همت، پشتکار و با عملکرد مطلوب و تحسین برانگیز، شایستگی خود را اثبات کرده اند و تسلیم کمبودها و محدودیت ها نشده اند.
این مسوول با بیان اینکه توسعه ورزش رودان نیازمند، توجه، برنامه ریزی توام با تدبیر و مدیریت، وحدت و همدلی همگان است، بر ضرورت جلب مشارکت خیران بمنظور حمایت از ورزش و توسعه ورزش قهرمانی در این شهرستان تاکید کرد.
غلامپور با اشاره به نقش ورزش در حفظ سلامت روحی، روانی و جسمی افراد، خاطر نشان کرد: توسعه ورزش کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد و با توسعه آن، روابط اجتماعی افراد مستحکم تر و سلامت روح و جسم، نشاط و شادابی آنها تضمین می شود.
وی خواستار پیگیری اداره ورزش و جوانان جهت رفع موانع فراروی اجرای طرح های پیست دو و میدانی و زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهید چمران رودان و تکمیل این دو طرح ورزشی شد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ورزش این شهرستان نیازمند توجه ویژه است.
هم اکنون بیش از 2 هزار ورزشکار در قالب 27 هیات ورزشی در شهرستان رودان مشغول فعالیت های فرهنگی و ورزشی هستند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.