به گزارش ایرنا در این نمایشگاه که به مدت 4 روز برپا خواهد بود، شرکت کنندگان آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌ آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب‌های اتوماتیک، برق و الکتریک، یراق آلات، صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، سنگ و ماشین آلات، انبوه سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی عرضه می کنند.
کمک به توسعه و رونق صنعت عمران، ساختمان، گردشگری در منطقه آزاد تجاری کیش، توجه به جایگاه ویژه این منطقه در صادرات کالا و خدمات و توسعه زیر ساخت های عمرانی از اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.
مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حاشیه این نمایشگاه با برگزاری تور بازدید از پروژه های عمرانی و آسیب شناسی فعالیت های عمرانی کیش، تلاش می کنیم از توان تخصصی و علمی برای توسعه جزیره کیش و ارتقاء کیفی عمران وصنعت ساختمان بهره بگیریم.
وی افزود: برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک رخداد در اقتصاد کشور برای سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار با توجه به ویژگی های خاص جغرافیایی و توسعه بازارهای مالی و پولی کیش و وجود مراکز دانشگاهی، مالی، مدیریتی، اقتصادی و مهندسی در جزیره فرصتی است که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش عمران و مسکن کشور می توانند از آن استفاده کنند.
مراسم گشایش این نمایشگاه عصرجمعه با حضور سید کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ماشاالله عظیمی دبیرکل اتاق تعاون کشور و مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزارشد.
صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم کشور است که بیش از 80 صنعت، وابستگی کامل به آن دارد.
1339/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.