به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان افزود: در دورانی که افراد و جریان هایی قصد دارند با شایعه و دروغ پردازی، جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهند، خنثی سازی این گونه غرض ورزی ها با استفاده از اطلاع رسانی دقیق و جلب اعتماد عمومی توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی دارای اهمیت و تاثیر ویژه است.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هرچه خبرگزاری ایرنا در این راه بیشتر قدم بردارد، به همان نسبت راه شایعه و ایجاد جو نا امیدی در جامعه بسته می شود.
همتی تاکید کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکنون در همه صحنه ها برای انعکاس اخبار، نقش بی بدیل داشته وشایستگی خود را نشان داده است.
*ایرنا پیشتاز معرفی فرصت های گردشگری باشد
استاندارهرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه حرفه ای و مورد اعتماد، می تواند پیشتاز معرفی فرصت های گردشگری استان باشد.
همتی ادامه داد: استان هرمزگان در 6 ماه از سال، یکی از خوش آب و هواترین مناطق ایران و جهان است و شرایط خوبی برای مسافرت های دریایی دارد که لازم است خبرگزاری ایرنا یکی از اولویت های خبری خود را معرفی این فرصت ها و جذب گردشگران داخلی و خارجی قرار دهد.
وی بیان داشت: ظرفیت های هرمزگان در زمینه گردشگری دریایی و برخورداری از جاذبه هایی مانند نوار ساحلی، جنگل های حرا، هرمز و دیگر جزایر استان استثنایی و منحصر بفرد است که بسیاری از گردشگران مشتاق دیدن آنها هستند.
وی ادامه داد: مناطق آزاد کیش و قشم نیز با داشتن زیر ساخت های گردشگری، محور گردش ها و سفرهای زمستانی هستند و معرفی و بهره مندی درست از این فرصت ها و ظرفیت ها می تواند هرمزگان را به قطب گردشگری زمستانی تبدیل کند.
2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.