سردار رضا ترابی جمعه و درآخرین روز از هفته دفاع مقدس در گفت وگو با ایرنا افزود: در دهه 60 به علت نداشتن تجهیزات و یا نیروی قوی و توانمند نمی توانستیم در بسیاری از حوزه ها ورود پیدا کنیم چرا که نه توان و تجربه و نه سخت افزار و نرم افزار داشتیم.
وی ادامه داد: امروز که در چهلمین سال انقلاب هستیم شاهد بودیم که سپاه به تمام حوادث تروریستی که ظرف چند سال اخیر اتفاق افتاد، پاسخ محکم داده و نشان دهنده این است که سپاه قابل مقایسه با 40 دهه پیش نیست.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: در استان نیز سپاه قدرتمند و توانمندی در حوزه های دریایی و زمینی، هوا فضا و قرارگاه مدینه داریم که هر یک در حوزه ماموریت خود نقش آفرینی می کنند و با هم همپوشانی دارند و خفت و خواری برای نیروی آمریکایی گذاشته است.
وی یاد آور شد: ما نیز در اصل عضوی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم اما تفکیک ماموریت داریم که در همه حوزه ها هرمزگان بی نظیر است اما به آن قانع نیستیم و باید هر روز نسبت به دیروز بهتر باشیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: نمی توانیم ببینیم «محمد طاها» 4 ساله ما مظلومانه در اهواز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و شهید شده و ما ساکت بنشینیم.
سردار ترابی بار دیگر با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز در روز 31 شهریور ماه ، افزود: از اینکه 25 نفر از مردم مظلوم کشورمان در حادثه تروریستی اهواز شهید شدند بسیار غمگین هستیم اما تردید نداریم که خون این طفل شهید به محکم شدن درخت انقلاب و وحدت و انسجام ملی ما کمک می کند.
وی ادامه داد: این حوادث تروریستی برای کشورمان تازگی ندارد و دشمن از همان اوایل پیروزی انقلاب عقیده و هدفش نه نظام و دولت بلکه بر نابودی ایران و ایرانیان بوده است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به همین شکل 17هزار نفر در کشورمان از شخصیت های مهم سیاسی و مردمی در حوادث تروریستی به شهادت رسیدند و ترور شخصیت های سیاسی و مردمی به دلیل ترس از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
سردار ترابی یاد آور شد: اگر ترور شخصیت های ایرانی آنطور که دشمنان می خواستند، برایشان موثر بود باید سال های پیش که ما در ضعف بودیم و دستمان خالی بود آن ها به هدفشان می رسیدند و به طور قطع این نتیجه عکس داد که به نفع انقلاب ما شد و حادثه تروریستی اهواز نیز ادامه این راه است.
به گفته وی دشمن هویت ایران اسلامی را نشان گرفته است و به هیچ کس حتی طفل 4 ساله نیز رحم نمی کند که امیدواریم به حق خون این شهیدان مظلوم، هرچه زودتر نابود شوند.
7195/608
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.