به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اظهار داشت: رمز توسعه و گستردگی فعالیت های این کنگره وابسته نبودن و اخلاص برگزارکنندگان آن است.
وی افزود: برگزاری این کنگره که 8 سال پیش از بندرعباس آغاز شد، امروز به اقصی نقاط ایران اسلامی و 26 کشور از 5 قاره جهان رسیده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: توسعه برنامه های متنوع، موثر و مورد نیاز کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در هرمزگان، سراسر ایران و کشورهای جهان در حالی صورت می گیرد که هیچ ردیف بودجه ای ندارد.
آیت الله نعیم آبادی خواستار جلب حمایت های مردمی و خیران در جهت مشارکت در اجرای این کنگره شد و گفت: هزینه کردن در این راه معنوی، نوعی سرمایه گذاری شایسته برای دنیا و آخرت محسوب می شود.
وی راه اندازی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در جهت تربیت مدرس صحیفه سجادیه در شهر قم، تربیت بیش از 2 هزار و 400 مبلغ جوان کنگره، دعوت از اندیشمندان مسیحی، اهل سنت و شیعه داخلی و خارجی به کنگره و شناسایی خادمان صحیفه سجادیه را از برکات این رخداد مهم فرهنگی معنوی عنوان کرد.
هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) 23 محرم (یازدهم مهرماه) با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان به میزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.