به گزارش ایرنا، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان روز شنبه در این مراسم گفت: پدیده طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی از جمله آسیب های اجتماعی است که رهبر فرزانه انقلاب بارها بر مهار این آسیب ها که موجب فروپاشی خانواده ها می شود، تاکید کرده است.
حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد بیان داشت: مردم به روحانیت امیدوار هستند و نقش روحانیت و طلایه داران تبلیغ در کاهش آسیب های یاد شده و تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی تاثیرگذار است.
این مسوول اظهارداشت: وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی، صرفه جویی در منابع آب و برق، قناعت، فضای مجازی، تاکید بر وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی، وحدت بین اقوام و مذاهب از دیگر مواردی هستند که روحانیت باید به آن توجه داشته باشند.
انصاری راد گفت: باید تحلیل مناسبی از شرایط کنونی کشور و نقشه هایی که دشمن برای کشور ما تدارک دیده اند را وضع کنیم و به تحلیل دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و غیره بپردازیم.
وی اضافه کرد: فضای مجازی از دیگر آسیب ها و تهدیدهایی است که دشمن از این طریق سعی در ایجاد شکاف بین ملت، دولت و نظام دارد که علمای دینی و روحانیان می توانند در جمع مردمی حضور یافته و علاوه بر ترویج فرهنگ نماز و بیان مسایل دینی و مذهبی، به بیان روشنگری از تهدیدها و فرصت های فضای مجازی بپردازند.
وی یاد آور شد: باید با توجه به شرایط شبکه های اجتماعی، شورای فضای مجازی در استان تشکیل شود که این موضوع به استاندار پیشنهاد شده است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.