به گزارش ایرنا، خسرو بهرامی نژاد روز چهارشنبه در آیین باز پس گیری زمین های تصرفی این شهرستان افزود: ارزش زمین ملی رفع تصرف شده را 176 میلیون ریال برآورد شده است.
وی بیان داشت: افراد متخلف، زمین های تصرفی را به قصد کشت و زرع محصول کشاورزی به تصرف خود درآورده بودند که پس از پیگیری های انجام شده با اقدام یگان حفاظت اداره منابطع طبیعی میناب رفع تصرف شد.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب اظهارداشت: حفظ و حراست از زمین های ملی و جلوگیری از زمین خواری وظیفه اصلی نیروهای یگان حفاظت این شهرستان است.
بهرامی نژاد اضافه کرد: در برخورد با متصرفان و دفاع از حقوق ملی و بیت المال لحظه ای تردید نخواهیم کرد و با متخلفان و متجاوزان به عرصه های طبیعی برابر قانون برخورد می شود.
وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف زمین های ملی، سریع آن را با شماره تلفن گویای 1504 گزارش دهند تا اقدام های لازم انجام و مورد بررسی قرار گیرد.
از مساحت 7 میلیون و200 هزار هکتاری استان هرمزگان ، 6 میلیون و 900 هزار هکتار جزو عرصه های منابع طبیعی است که یک میلیون و 80 هزار هکتار آن جنگل ، 4 میلیون و 93هزار هکتار مرتع و یک میلیون و 565 هزار هکتار آن را بیابان تشکیل می دهد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.