به گزارش ایرنا، در انتخابات کمیسیون عمران، حمل ‌ونقل و ترافیک، فرزانه آرامش به عنوان رییس، اسماعیل بواشه به عنوان نایب رییس و جواد بلارک نیز به عنوان منشی و آبتین امیری و کیانوش جهانبخش به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.
ریاست و نایب رییسی کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری نیز به ترتیب به آبتین امیری و مجید عسکری زاده رسید و فرزانه آرامش منشی این کمیسیون شد و پرویز سالاری و اسلام باوقار به عنوان عضو انتخاب شدند.
ریاست کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورا، برای دومین دوره متوالی به حجت الاسلام احمد عامری رسید و نایب رییس وی نیز فاطمه جراره انتخاب شد.
آبتین امیری منشی این کمیسیون و پرویز سالاری و اسماعیل بواشه اعضای این کمیسیون هستند.
ریاست کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی حقوقی را نیز کیانوش جهانبخش بر عهده گرفت و عسکری زاده به عنوان نایب رییس، فیصل دانش به عنوان منشی منشی و حجت الاسلام احمد عامری و فاطمه جراره به عنوان اعضای کمیسیون انتخاب شدند.
ریاست کمیسیون اقتصاد، برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری برای دومین سال متوالی به عسکری زاده و نایب رییسی آن به فرزانه آرامش رسید و بلارک به عنوان منشی و سالاری و عامری به عنوان عضو انتخاب شدند.
ریاست کمیسیون معماری و شهرسازی را نیز اسماعیل بواشه بر عهده گرفت و بلارک و آرامش به ترتیب نایب رییس و منشی شدند و نام حجت الاسلام عامری و عسکری زاده به عنوان عضو ثبت شد.
همچنین با هدف نظارت بر رفتارهای مالی شورا، اسماعیل بواشه به عنوان خزانه دار کاندید شد که با 9 رای به این سمت انتخاب شد.
2094 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.