جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک سارق حرفه ای که در شهرستان اراک اقدام به سرقت کابل و تجهیزات برق شهری می کرد در عملیات پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، یوسف سپهوند اظهار داشت: از مدتی قبل گزارش‌هایی از وقوع چندین مورد سرقت سیم‌های برق هوایی، کابل و تجهیزات برق و چند مورد تخریب ترانس‌های برق به مرکز فوریت‌های پلیس استان اعلام شد که با توجه به خاموشی‌ها و مشکلاتی که این سرقت‌ها ایجاد می‌کرد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این سرقت ها شدند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس سرانجام سرنخ‌هایی از یک سارق حرفه‌ای در انجام این سرقت‌ها به دست آمد و محل اختفای وی در یک خانه باغ روستایی در اطراف شهرستان اراک مشخص شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده، در عملیاتی غافلگیرانه، متهم در مخفیگاهش دستگیر و مقداری تجهیزات برقی سرقت شده و ابزار و آلاتی که برای سرقت استفاده می شود، در این محل کشف شد.

سپهوند با اشاره به اعترافات متهم دستگیر شده در این پرونده اظهار داشت: متهم در تکمیل تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات برقی اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.