«بیژن نوباوه» عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای رسانه استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار در اراک، افزود: جایگاه و مسئولیت خبرنگاران و اصحاب رسانه ایران اسلامی در چنین شرایطی برجسته تر از گذشته است و باید در راستای آگاه سازی عمومی بیش از پیش بکوشند.
وی ادامه داد: جامعه خبرنگاری ایران با برخورداری از منش و ارزش های اسلامی سالم ترین جامعه خبری جهان محسوب می شود و به همین دلیل قدرت تاثیرگذاری بالایی در جامعه دارد.
مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان اظهار داشت: آزادگی، ایثار و فداکاری خبرنگاران ایرانی در همه دنیا بی بدیل است و حضور پرشور این قشر در دفاع مقدس آثار و برکات بسیاری به همراه داشت.
وی گفت: جایگاه خبرنگاران به واسطه تلاش برای افزایش آگاهی عمومی در حد و اندازه اندیشمندان، دانشمندان و مصلحان اجتماعی است و باید قدردان زحمات این قشر بود.
نوباوه بیان کرد: ایران اسلامی با قدرت فکری و نرم افزاری بالا و برخورداری از ملت فهیم و انقلابی به خطرناکترین دشمن آمریکا تبدیل شده و حفظ این جایگاه ویژه در گرو فعالیت گسترده اصحاب رسانه است.
مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان بیان کرد: آمریکای جنایتکار بیشترین بودجه سازمان ملل را تامین کرده و در عوض بیشترین نفوذ را بر این مجمع جهانی و شورای امنیت ملی دارد اما، ایران اسلامی از همه جهات بیشترین نفوذ را در منطقه دارد.
وی افزود: به گفته مقامات آمریکایی، این کشور در سال های اخیر بیش از هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خاورمیانه هزینه کرده اما همواره جمهوری اسلامی ایران تصمیم ساز اصلی در منطقه و به خصوص سوریه است و این برای آمریکا شکست سنگینی محسوب می شود.
نوباوه اظهار داشت: آمریکا و متحدانش قدرت ایران را در جنگ افزار و نبرد فیزیکی نمی دانند بلکه ملت ایران در جهت گیری های فکری، ایثار و مقاومت نقش آفرینی می کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی می دانند که ملت ایران با الگوگیری از شهدای خود مانند شهید محسن حججی برای بقای فکر و ایده خود می جنگند و در مسیر صیانت از ارزش های خود از هیچ قدرتی واهمه ندارد.
مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان ملت ایران را بهترین ملت دنیا عنوان کرد و گفت: مردم همواره پای نظام بوده اند و برای حل مشکلات اقتصادی نیز صبورانه همراه مسئولان خواهند بود.
در این آیین از خبرنگاران پیشکسوت و خانواده شهدای خبرنگار استان مرکزی تجلیل شد.
استان مرکزی 17 شهید خبرنگار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6013/3017/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.