قنبر موسی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) به تنهایی نمی‌تواند در کاهش فقر و محرومیت موفق باشد بلکه تحقق این مهم در سایه همدلی و همکاری و استفاده از ظرفیت خیران نیک اندیش میسر می شود.
وی اظهار داشت: بیش از 17 هزار حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین هر ماه به کودکان نیازمند این استان کمک مالی می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 17 هزار خیر در این استان هفت هزار و 350 کودک نیازمند را در قالب طرح ایتام و محسنین زیر چتر حمایتی خود دارند.
موسی نژاد افزود: 600 کودک نیازمند در نقاط مختلف این استان از حمایت هیچ فرد خیری بهره مند نیستند و جذب 2 هزار و 300 حامی در سال 97 از برنامه های اولویت دار این نهاد است.
وی اظهار داشت: طرح حمایت از ایتام، توسط افراد خیر سابقه ای طولانی دارد اما طرح محسنین در سال های اخیر کلید خورده و می طلبد با کار فرهنگی و تبلیغاتی ابعاد آن برای نیکوکاران بیشتر معرفی شود.
موسی نژاد افزود: پارسال 100 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین توسط خیران به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی کمک شد.
وی اضافه کرد: این استان در مشارکت های طرح ایتام و محسنین رتبه هشتم کشور و در میزان دریافتی حامیان، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.