علی زندی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از امروز(27 تیرماه جاری) با مراجعه به دفتر عامل توزیع لاستیک که در پایانه حمل و نقل کالای استان مستقر شده می توانند حواله لاستیک مورد نیاز خود را با نرخ مصوب دولتی دریافت کنند.
وی ادامه داد: لاستیک مورد نیاز رانندگان بر اساس طرح پیمایش و سامانه کارت هوشمند فعالان بخش حمل و نقل جاده ای در اختیار آنان قرار می گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، مصرف لاستیک در بخش حمل و نقل جاده ای استان را 50 هزار جفت لاستیک در سال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مصرف لاستیک در وسایل نقلیه سنگین نسبت به تولید این محصول در کشور بیشتر است برای تامین لاستیک مورد نیاز فعالان این بخش عرضه حواله لاستیک خارجی با ارز 42 هزار ریال نیز از 28 تیرماه جاری در پایانه حمل بار این استان در اختیار رانندگان قرار می گیرد.
زندی فر خاطر نشان کرد: این استان به دلیل صنعتی بودن در زمره اولویت های تامین لاستیک وسایل نقلیه سنگین کشور قرار گرفته و نخستین سهمیه این محصول به استان اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: توزیع لاستیک یارانه ای در استان مرکزی درهفته گذشته از طریق 6 فروشگاه انجام می شد که از امروز برای تسهیل و دسترسی آسان رانندگان وسایل نقلیه سنگین به این محصول توزیع انبوه لاستیک در پایانه حمل و نقل بار و کالای استان کلید خورده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی رفع مشکلات رانندگان حمل و نقل وسایل سنگین را از برنامه های اولویت دار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان دانست و گفت: تا کنون بیش از 80 درصد خواسته ها و مشکلات فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای استان پاسخگویی شده و حل بقیه مشکلات در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
زندی فر گفت: رانندگان شاغل در بخش حمل ‌و نقل جاده‌ای از اقشار زحمتکش جامعه هستند و خواسته های آنان صنفی است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.