رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرندیه روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های بهزیستی به ایرنا، گفت: این مرکز توانبخشی برای توانجویان با سن 2 تا 14سال به صورت روزانه ارائه خدمات می کند و ظرفیت پذیرش 50 معلول در سه سطح با ضرایب هوشی بین 40 تا 85 درصد را دارد.
مریم سطوتی ادامه داد: هزینه ساخت این مرکز 600 میلیون ریال است که توسط بخش خصوصی تامین شد.
به گفته وی، در این مرکز انجام خدمات روزانه و کارگاه های آموزشی، کسب مهارت های دقت و تمرکز، مهارت سرعت عمل و نیازهای لازم برای آمادگی حضور در اجتماع ارائه می شود.
رئیس اداره بهزیستی زرندیه افزود: مسکن 2 معلولی با مساحت 98 مترمربع و با اعتباری افزون بر 860 میلیون ریال در شهر خشکرود نیز دومین طرحی است که به مناسبت هفته بهزیستی درشهرستان زرندیه بهره برداری شد.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی نخستین مرکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی استان مرکزی نیز در شهرستان زرندیه با مساحت 23 هزار متر مربع نیز با اعتبار پیش بینی شده حدود 11 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز آغاز شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرندیه تصریح کرد: فضای پیش بینی شده برای احداث این مرکز 900 مترمربع است که در مرحله نخست قرار است 600 مترمربع از آن با برآورد اعتبار هفت میلیارد ریال احداث شود.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان است.
6539/4896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.