سرمربی اراکی تیم ملی سپک تاکرا بزرگسالان ایران در نخستین روز این اردو در گفت و گو با ایرنا افزود: این اردو با حضور 15 بازیکن تیم ملی در اراک آغاز شده و ورزشکاران تمرین های لازم را زیر نظر مربیان کارآزموده این ورزش فرا می گیرند.
محمد مرادی بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا تا 30 تیرماه جاری در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک ادامه دارد و بازیکنان روزانه در 2 نوبت تمرین های تاکتیکی و بدنسازی انجام می دهند.
وی اضافه کرد: مجتبی قربانی به عنوان کمک مربی، محمدجواد فراهانی به عنوان مربی بدنسازی و فرشاد گایکانی، وحید ابراهیمی، امید حسنی، میلاد جلایری و رضا اکبری به عنوان ورزشکار از استان مرکزی در اردوی تیم ملی سپک تاکرای بزرگسالان کشورمان حضور دارند.
سرمربی تیم ملی سپک تاکرا بزرگسالان ایران اظهار داشت: سپک تاکرا از ورزش های جدیدی است که نسبت مدال آوری بسیار بالایی دارد.
وی اضافه کرد: این استان در ورزش سپک تاکرا پیشرو است به طوریکه هر سال از 2 تا6 ورزشکار این رشته به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
مرادی توضیح داد: تیم ملی سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در رقابت های آسیایی که از 27 مرداد ماه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار می شود، آماده می کند.
وی بیان کرد: تیم ملی سپک تاکرای کشورمان 23 مرداد عازم جاکارتا می شود.
400 ورزشکار زن و مرد به صورت سازماندهی شده در استان مرکزی در رشته سپک تاکرا فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.