سروان فرزاد حسنوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: جاده آوه از مسیرهای حادثه خیز ساوه است که تسریع در تکمیل زیرگذر محدوده سه راهی آن ضروری است.
وی افزود: عملیات اجرایی این زیرگذر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما در 6 ماه اخیر متوقف شده است و با توجه به تاثیری که بر کاهش حوادث و بهبود ایمنی شهروندان دارد باید در این امر تسریع شود.
فرمانده پلیس راه ساوه به همدان گفت: مسیر ساوه به همدان از جاده های پرترافیک و دوطرفه است که نیاز به تعریض و شانه سازی دارد و انجام این اصلاحات می تواند بخش زیادی از حوادث رانندگی رخ به رخ را در این راه کم کند.
حسنوند بیان کرد: انتقادها در مورد افزایش بار ترافیکی جاده قدیم ساوه به همدان بعد از افزایش نرخ عوارضی آزادراه ساوه به همدان قابل قبول نیست و افزایش نرخ عوارض آزادراه با محاسباتی درست و نیز شاخص هایی مانند میزان تردد و هزینه از سوی وزارت راه انجام شده است.
وی ادامه داد: درصد تردد خودروها به خصوص کامیون ها از آزادراه به جاده قدیم بسیار کم است اما این نکته را نباید فراموش کرد که آزادراه دارای مسیرهای خروجی به سمت جاده قدیم به خصوص از سمت جاده یولاق یا دخان است و بیشتر اهالی قم و سلفچگان نیز از جاده قدیم تردد می کنند که این مسئله در افزایش بار ترافیکی این مسیر تاثیر دارد.
شهرستان ساوه دارای 147 کیلومتر آزادراه، 110 کیلومتر بزرگراه و 100 کیلومتر راه فرعی است و محور اتصال مناطق شمالی به جنوب و مرکز به غرب کشور تلقی می شود.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.