به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست تفسیر قرآن در اراک، افزود: حل مشکلات اقتصادی در گرو بهره برداری و استفاده از ظرفیت های موجود صنعتی و کشاورزی است که می طلبد مسئولان نسبت به این مسئله مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: مسئولان و مدیران صنایع باید با به روز رسانی تجهیزات و عوامل تولید و افزایش نرخ بهره وری در راستای تولید با کیفیت و رقابت پذیر گام بردارند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: تولید کنندگان باید افق دید خود را گسترش داده و با تولید های با کیفیت و رقابت پذیر در صدد جذب بازارهای جهانی گام بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود ماه رمضان را فرصتی مناسب برای دوری از گناه، احیای ارزش های اسلامی و نزدیک شدن به معبود دانست و گفت: در این ماه درهای لطف و رحمت الهی به روی بندگان گشوده می شود.
امام جمعه اراک اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بندگان مخلص خدا در فراخوان عمومی به ضیافت الهی فراخوانده می شوند تا بر سر سفره رحمت الهی بنشینند و مومنان باید از این فرصت معنوی در راستای تزکیه نفس و کسب تقوای الهی استفاده کنند.
وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان با برکات و نعمت های الهی ذخایر درون انسان را از خزانه موهبت و الطاف بیکران الهی غنی می سازد و راه ایمان و تقوای الهی را هموار می کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در این ماه مبارک تمام یشرایط فراهم و همه موانع برطرف شده تا مومنان به خود پرداخته و خویش را اصلاح کنند.
وی گفت: دستگیری از مستمندان، دعا و عبادت از مهمترین مسائلی است که باید سرلوحه امور مومنان در ماه مبارک رمضان قرار گیرد.
نشست تفسیر قرآن آیت الله دری نجف آبادی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور مردم در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.
6013/3017/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.