علی محمد حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک ها شامل یک قطعه زمین 150 متری به ارزش 2میلیارد ریال برای ساخت پایگاه سلامت و 58میلیارد ریال وجه نقد به منظور خرید تجهیزات و امکانات بیمارستانی است.
وی اظهارکرد: مهمترین تعهد را یک خیر کارآفرین نمونه کشور برای خرید یک دستگاه اتوبوس سیار بیمارستانی، یک دستگاه کامیونت اتاق دار مجهز به تجهیزات ماموگرافی و ست اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب داده است.
حاتمی ادامه داد: اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب درخمین از نیازهای ضروری بود چرا که اورژانسی‌بودن این نوع جراحی پس از هر ضربه که از یک سانحه رانندگی، تا پرت‌شدن از یک بلندی و برخورد شی سخت در ساعات اول می‌تواند نجات بخش باشد.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خمین ادامه داد: هدیه ارزشمند دولت به زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در مرداد ماه سال 95 بود که با این تغییرات طرح های عمرانی زیادی اجرا شده و بخشی از آن ها با مشارکت نیکوکاران سلامت بوده است.
وی ادامه داد: ساخت پایگاه اورژانس 115، تامین زمین برای ساخت مراکز خدمات جامع سلامت شهری، ایجاد آزمایشگاه مرجع سلامت، ساخت مجموعه غذا و دارو، بازسازی و نوسازی بخش اطفال، بخش روانپزشکی و ساختمان مرکز فوریت های پزشکی از نیازهای عمرانی دانشکده علوم پزشکی خمین است.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خمین بیان کرد: افزایش تخت های آی سی یو ، افزایش تخت و تجهیزات بخش دیالیز و تجهیزات اورژانس نیز از نیازهای ضروری بخش درمانی و خدماتی تنها بیمارستان این شهرستان است.
حاتمی گفت: دولت به تنهایی قادر به فراهم کردن زیر ساخت های بهداشت و درمان نیست و با مشارکت های خیران سلامت تلاش می شود این کمبودها و نیازها رفع شود.
وی یادآور شد: مجمع خیرین سلامت این شهرستان در چند سال اخیر 150 میلیارد ریال برای بهبود شاخص های درمانی و بهداشتی خمین کمک کردند.
حاتمی افزود: فعالیت مجمع خیرین سلامت خمین در سال 86 کلید خورد و 30 خیر عضو دائمی و فعال این مجمع هستند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت و دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.