به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه در جمع کارکنان سپاه ناحیه اراک، افزود: دوراندیشی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را به یک قدرت در منطقه تبدیل کرده است و این جایگاه باعظمت باید تحت هر شرایطی حفظ و حراست شود.
وی ادامه داد: هدف آمریکا و متحدانش در منطقه از سازماندهی گروهک تروریستی داعش، ایجاد ناامنی و درگیری درازمدت در خاورمیانه بود اما هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور به هنگام نیروهای مردمی در عراق و سوریه در مدت زمانی کمتر از چهار سال بیش از 90 درصد از زیرساخت ها و سازمان های این گروهک تروریستی را از بین برد.
امام جمعه اراک بیان کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
وی اضافه کرد: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور پاسبانان اصلی نظام اسلامی هستند و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل را درک کرده و در راستای گسترش گفتمان مترقی انقلاب گام های اساسی برمی دارند.
وی در ادامه سخنان خود استاد شهید مطهری را الگوی اسلام فقاهت عنوان کرد و گفت: گسترش اندیشه ها و آثار این شهید والامقام بهترین ابزار در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.
سپاه ناحیه اراک علاوه بر نقاط شهری و روستایی این شهرستان، شهرهای داودآباد، ساروق و کارچان را نیز دربر می گیرد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.