*** امام جمعه ساوه: آمریکا با زیرپا گذاشتن برجام چهره واقعی خود را آشکار می کند
امام جمعه ساوه گفت: آمریکا با زیرپا گذاشتن برجام چهره حقیقی اش آشکار می شود و پیش از این نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تاکید کرده بود.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه افزود: اگر همه ملت پشت ولایت فقیه حرکت کنند، آمریکا و اروپا چه در برجام بمانند و چه خارج شوند کشور آسیبی نخواهد دید.
وی گفت: برجام از نظر ایران همان قرارداد امضا شده است و اگر آمریکا و هم پیمانانش بخواهند در این خصوص اقدامی انجام دهند، پاسخ جمهوری اسلامی ایران باعث پشیمانی آن ها می شود.
حجت الاسلام حسینی گفت: سناریوی آمریکا و اروپا تحمیل تعهدات بیشتر بر ایران با ابزار فشار و تهدید است و با قوت در برابر این توطئه مراقبت خواهد شد.

***امام جمعه آشتیان: ایران در برابر توطئه دشمنان صدای واحد دارد
امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: مسائلی در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام مطرح می شود که ایران در برابر این توطئه آگاه است و با صدایی واحد به دشمن پاسخ خواهد داد.
حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی آیت الله دانش افزود: آمریکا در برجام از ابتدا بدعهدی کرد اما اینک هر تصمیمی که مسئولان و رهبر معظم انقلاب اسلامی بگیرند تمامی لایه های مردمی در ان یکصدا خواهند بود.
وی، در بخشی از سخنانش اظهار کرد: حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی مهمترین تکلیف در شرایط کنونی است و ملت ایران بر دست هنرمند کارگر ایرانی بوسه می زند تا شکوفایی اقتصادی رقم بخورد.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت کشور بر تقویت بنیه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم گذاشته شده و همه باید در این راه دست در دست هم داده و متحد باشند.

***امام جمعه زرندیه: خروج آمریکا از برجام موجب بی اعتمادی کشورها است
امام جمعه موقت زرندیه گفت: خروج احتمالی آمریکا از تعهد برجام بی اعتمادی کشورهای جهان را برایش در پی دارد.
حجت الاسلام سیدعلی اکبر طبابایی در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه افزود: بدعهدی و خروج آمریکا از معاهده برجام به همه کشورها نشان می دهد که آمریکا هرگز قابل اطمینان نیست.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت: تحقق شعار امسال باعث تقویت اقتصاد ملی می شود و همه لایه های جامعه اعم از مسئولان و مردم برای تحقق آن باید پای کار باشند.
امام جمعه زرندیه بیان کرد: همت ملی و همراهی مردم و مسئولان محور تحقق حمایت از کالای ایرانی است و اگر مردم اقدام به خرید و حمایت از کالاهای ساخت داخل کنند روزهای نویدبخشی در انتظار اقتصاد کشور خواهد بود.

*** امام جمعه خمین: دشمن شناسی مهمترین دستاورد برجام است
امام جمعه خمین گفت: خودباوری ملی و دشمن شناسی مهمترین دستاورد برجام است و آحاد مردم به این باور رسیده اند که باید روی پای خود بایستند.
حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه هایاین هفته نماز جمعه خمین، افزود: برجام دستاوردهای زیادی برای ایران اسلامی داشت اما خودباوری ملی و شناختن چهره منحوس دشمن، خیانت و عهد شکنی مهمترین درس آن است.
وی بیان کرد: آمریکا با بدعهدی های مکرر خود اعتماد مردم ایران به خود را به طور کامل از بین برد و اکنون نیز شعار خروج از برجام می دهند و قصد دارد با همراه کردن اروپا ، عربستان و رژیم صهیونیستی حزب تشکیل دهد در حالیکه همیشه جبهه حق پیروز است.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
استان مرکزی با 12 شهرستان و 33 شهر در قلب ایران واقع شده است.
/6013/6539/4896/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.