سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گفت و گو با ایرنا افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با فعالیت شبانه روزی و بدون وقفه با کارهای انقلابی و جهادی، امنیت کشور را در بخش های مختلف برقرار می کنند که این مهم سرمایه ای ارزشمند و بزرگ برای نظام اسلامی است.
وی بیان کرد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از سازمان های قانونمند است که شاخص های حقوق شهروندی را با بهترین شرایط رعایت می کند و در حوزه عمل به قانون نیز عملکرد درخشانی دارد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اشرافیت بر اطلاعات در حوزه داخلی و خارجی عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و خانواده ایران به خاطر داشتن رفاه، امنیت و آسایش که حاصل تلاش نیروهای گمنام دستگاه اطلاعاتی است شاکر هستند.
سردار عزیزی اظهار کرد: موارد زیادی با کارهای جهادی و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به نتیجه رسیده است که دستگیر کردن ریگی یکی از هزاران درخشش و موفقیت تشکیلات اطلاعاتی ایران محسوب می شود.
وی عنوان کرد: بسیاری از تشکیلات امنیتی کشورهایی که مدعی اشرافیت اطلاعاتی هستند نتوانسته اند به خوبی سربازان گمنام امام زمان (عج) با کمترین هزینه و بیشترین دستاورد عمل کنند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی هاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت دارند و وزارت اطلاعات علاوه بر وظایف محوله، مسئولیت شورای هماهنگی اطلاعات را نیز برعهده دارند که در این راستا هر سازمانی که کار اطلاعاتی انجام می دهد، یافته های اطلاعاتی خود را به این شورا ارائه می دهد.
سردار عزیزی ادامه داد: وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سایر سازمان هایی که وظیفه تامین امنیت در جامعه را عهده دار هستند تا زمانیکه از پشتوانه مردمی برخوردار باشند می توانند به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در هر جایی که منافع ملی و امنیت ملی ایجاب کند همه باید زیر چتر وفاق ملی قرار گیرند و زیر نظر ولایت فقیه بهترین عملکرد را داشته باشند.
سردار عزیزی تصریح کرد: افزایش وفاق ملی، وحدت کلمه و انسجام درونی در جامعه،توان و قدرت بیرونی نظام جمهوری اسلامی، رفاه و آسایش بیشتر برای مردم و کاهش دغدغه های مختلف را در پی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امنیت حوزه ای وسیع است که به صورت عینی و ذهنی قابل تعریف است و به عنوان هدفی برای آرامش در جامعه و بستری برای سایر فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطرح است.
سردار عزیزی بیان کرد: جامعه ای که به دنبال امنیت پایدار است باید در حوزه سلبی و ایجابی پررنگ وارد شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: حوزه سلبی، میزان توانمندی و قدرت مقابله نسبت به تهدیدات است و در تمام حوزه ها باید توان مقابله وجود داشته باشد.
سردار عزیزی اضافه کرد: در حوزه ایجابی باید با توان و قدرت نرم امنیت را برقرار کرد و در این راستا مولفه هایی که نیاز است تاثیرگذاری نرم در جامعه، منطقه و بین الملل داشته باشد مورد توجه جدی قرار گیرد.
از هشت تا 15 اردیبهشت ماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.