حسین پادگانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای مقاوم سازی 35 واحد مسکونی فرسوده در محلات به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اظهارکرد: سهمیه تکلیفی پارسال این شهرستان برای اجرای طرح مقاوم سازی منازل مسکونی 59 واحد بود که پرونده اعطای تسهیلات 55 واحد به بانک های عامل معرفی شد و 24 واحد مابقی نیز مراحل اخذ تسهیلات تعمیرات و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را می گذرانند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت: تسهیلات پرداختی برای هر واحد متقاضی بهسازی مسکن معادل 180 میلیون ریال است.
پادگانه گفت: برای متقاضیان ساخت واحد مسکونی مقاوم که فاقد زمین بودند در سال گذشته 57 قطعه زمین به وسعت هر قطعه 250 تا 300 متر تامین و واگذار شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت: این زمین ها در روستاهای لریجان، خرم و نخجیر با اولویت کسانی که به روستا مهاجرت می کند و بدون مسکن هستند واگذار می شود.
پادگانه بیان کرد: تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی در قالب طرح نوسازی با هدف بهبود کیفیت و استحکام بنای ساختمانی و افزایش افزایش ایمنی، بهداشت، رفاه و آسایش مردم پرداخت می شود.
وی افزود: در مجموع 30روستا در محلات دارای بافت فرسوده و قدیمی هستند که با درخواست مالکان تسهیلات برای مقاوم سازی واحدها پرداخت می شود.
محلات دارای 55 هزار نفر جمعیت است که 43هزار نفر در شهر محلات، هفت هزار نفر در شهر نیم ور و پنج هزار نفر نیز در روستاها ساکن هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.