محمدعلی چراغی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموعه این مرسوله ها 17 هزار و 119 مرسوله پستی از استان خارج و 29 هزار و 882 مرسوله نیز به استان وارد و در نقاط مختلف توزیع شد.
وی اظهار کرد: سوغات استان از جمله فتیر، عسل، حبوبات و ارده از استان مرکزی به سراسر کشور از جمله تهران، اصفهان و خرم آباد ارسال شده است.
مدیرکل پست استان مرکزی گفت: همچنین 526 کارت پستال نوروزی از طریق سامانه www.ecard.post.ir برای اقصی نقاط دنیا ثبت، چاپ و توزیع شده است.
چراغی توضیح داد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نوآوری جدید سرویس پستی را ارائه کرده که تلفیقی از فناوری الکترونیکی و کارت پستال های فیزیکی است که در این طرح، متقاضیان در سراسر جهان می توانند با مراجعه به سامانه فوق، بر اساس مناسبت ها از میان کارت پستال های متنوع و زیبا و یا با بارگذاری عکس های دلخواه خود، کارت مورد نظر را تهیه و هزینه آن را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.
وی اظهار کرد: در این طرح سفارشات ثبت شده توسط واحدهای پستی بررسی و کارت پستال های کاغذی بر اساس سفارش کاربران آماده سازی و در نشانی گیرندگان توزیع می شود.
مدیرکل پست استان مرکزی گفت: 118 مرسوله نوروزی نیز از کشورهای خارجی به استان مرکزی وارد و توزیع شد.
اداره کل پست استان مرکزی در قالب 12 شهرستان 343 واحد پستی، 20 دفتر دولتی، 92 دفتر پیشخوان، 203 دفتر روستایی و بیش از 82 خط مبادله پستی به مردم خدمات ارایه می کند.
6991/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.