سرهنگ ایرج کهریزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه تلاش پلیس راه استان مرکزی برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و برخورد قاطع با رانندگان متخلف به کار گرفته شده است.
وی بیان کرد: طرح ترافیکی نوروز 97 از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 15 نفر بر اثر سوانح رانندگی در راه های این استان جان خود را از دست داده اند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ از مهمترین علل حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان در پنج روز گذشته بوده است.
سرهنگ کهریزی یادآور شد: 45 درصد از حوادث رانندگی نوروز 96 این استان نیز به دلیل واژگونی خودروها و خستگی و خواب آلودگی رخ داد.
وی اظهار کرد: خودروی هر راننده که 2 تخلف رانندگی حادثه ساز به صورت همزمان داشته باشد تا 72 ساعت در پارکینگ توقیف می شود و تخلفات حادثه ساز ضمن جریمه برای راننده، نمره منفی نیز در پی دارد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: طرح تشدید نظارت بر ناوگان مسافربری نیز با جدیت دنبال می شود و مسافران اتوبوس های جاده ای می توانند هر نوع تخلف راننده اتوبوس را از طریق سامانه پیامکی 110120 با ذکر مبدا و مقصد اطلاع رسانی کنند.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: 45 تیم محسوس و 10 تیم نامحسوس پلیس راه استان مرکزی در ایام نوروز جاده های این استان را نظارت می کنند.
طرح ترافیکی نوروزی سال 97 استان مرکزی از 24 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
28 نفر در ایام نوروز 96 در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست دادند.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.