به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته آشتیان در مصلی آیت الله دانش این شهر، افزود: همت و تلاش مضاعف مسئولان در سال آینده برای محقق کردن مطالبات بحق مردم امری ضروری است و مجموعه خادمان ملت باید بکوشند کارنامه قابل دفاع داشته باشند.
وی توضیح داد: برنامه اقتصاد مقاومتی که امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان شعار سال مشخص شد، کلید رهایی اقتصاد بیمار ایران از مشکلات است و با وجود همه تلاش ها توفیق ها در این عرصه باید در سال آتی نیز با جدیت دنبال شود.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: اشتغالزایی از مطالبات مهم مردم و مقام معظم رهبری است که در این راستا نیز باید اقدامات گره گشا و هدفمند را اجرایی کرد.
حجت الاسلام نیشابوری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمایندگان مجلس خبرگان، گفت : شرط تحقق وعده های الهی ادای وظایف علما و مسئولان نظام، کوشش دستگاه های آموزشی و تبلیغی در تربیت ایمانی جامعه ،پایبندی در عمل به تقوا، پرهیز از ولخرجی و اسراف و تکیه بر کار و تلاش است.
وی اظهار کرد: نیاز است که همه افراد همگام با بهار روحیه تحول خواهی را در خود زنده کنند و معنویت و تقوا را سرلوحه امور قرار دهند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.