مهدی سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در قالب این طرح نظارتی 9 تیم بازرسی در کلانشهر اراک خدمات صنفی واحدهای فعال اراک را در زمینه داشتن پروانه کسب، نصب نشان قیمت کالا، مطابقت قیمت خرید با فروش و میزان درصد سود را رصد می کنند و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: طرح نظارت ویژه خرید نوروزی برای کالاهای اساسی شامل آجیل، خشکبار، پوشاک، میوه و مواد پروتئینی انجام می شود.
مدیر بازرسی اتاق اصناف استان مرکزی گفت: فروش فوق العاده و حراج توسط اصناف در روزهای پایانی سال منوط به کسب مجوز از اتحادیه های صنفی است و واحد حراج کننده باید مجوز خود را در دید مشتری نصب و نشان قیمت اجناس را بر روی کالاها قرار دهد.
سعیدی افزود: مردم با مشاهده هرگونه تخلف توسط واحدهای صنفی در هنگام خرید، می توانند موارد را با شماره 124، 3820 و اتاقک های مستقر در میدان های شهر اراک به اطلاع بازرسان برسانند.
وی به مردم توصیه کرد: خرید نوروزی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و با فرصت و حوصله نسبت به تهیه اقلام ایام نوروز اقدام کنند.
مدیربازرسی اتاق اصناف استان مرکزی گفت: طرح نظارت ویژه نوروز تا 31 فروردین ادامه دارد و مردم به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف هنگام خرید فاکتور از فروشندگان طلب کنند.
12 اتاق اصناف، 187 اتحادیه صنفی، 52 هزار واحد صنفی با اشتغال 55 هزار نفر در استان مرکزی فعال است.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.