به گزارش ایرنا، مردم مومن و ولایتمدار این استان با در دست داشتن پارچه نوشته ها و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری به میادین و خیابان های اصلی شهرها و روستاهای استان آمدند تا یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور بگذارند.
زنان، مردان، جوانان و نوجوانان با ایمان و ساکنان مناطق شهری و روستایی و از همه اقشار با حضور در صفوف به هم فشرده راهپیمایی با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری مهر تایید گذاشتند و دشمنان را ناامید کردند.
راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است، راه شهیدان ما طریق عزت ماست پیروزی از رهبری عامل قدرت ماست، یاد امام خمینی پاینده باد نام شهیدان خدا زنده باد، ولایت فقیه اصل دین است محور اتحاد مسلمین است، الله اکبر خامنه ای رهبر و راه نجات امت ولایت است ولایت تجلی بصیرت اطاعت از جمله شعارهای راهپیمایان 22 بهمن در استان مرکزی است.
همچنین مردم ولایتمدار شهرستان اراک از ساعات اولیه امروز از خیابان های محسنی، قائم مقام فراهانی، امام خمینی(ره)، شهید بهشتی و شهید رجایی خود را به مرکز شهر و میدان شهدا رساندند تا با حضور منسجم در راهپیمایی دین خود را به امام راحل و شهدا و رهبر معظم انقلاب ادا کنند.
پیش از آغاز راهپیمایی، سرود یک هزار و 357 نفری دانش آموزان فضای میدان شهدا اراک را با رنگ و بوی انقلاب اسلامی معطر کرد و پس از پایان سرود مردم از پل خیبر وارد خیابان محسنی و مسیر اصلی راهپیمایی شدند.
راهپیمایان در مسیر حرکت خود از خیابان شهید ادبجو اراک عبور کرده و از ضلع غربی وارد مصلی این شهر می شوند و پس از قرائت قطعنامه، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع آنان سخنرانی می کند.
استان مرکزی در قلب کشور با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت دارای 13 شهرستان و 22 منطقه شهری است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.