به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و مردم را در بصیرت دینی ، هوشیاری اخلاقی و نشاط و شادابی همراهی می کند.
وی افزود: مبنای ایدئولوژیک نظام جمهوری اسلامی بر اصل ولایت فقیه است که ریشه در قرآن و سنت الهی دارد و حمایت قاطع از مقام ولایت تکلیف هر ایرانی انقلابی و فهیم است.
وی تاکید کرد: موضوعیت اصل هشتم قانون اساسی در مسئله امر به معروف و نهی از منکر است و باید کوشید که این مهم در لایه های جامعه بیش از پیش نهادینه شود.
وی بهترین معروف را حفظ نظام اسلامی، ولایتمداری، اتحاد مسئولان در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی دانست.
امام جمعه ساوه ادامه داد: بدترین منکرات ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، سیاه نمایی، دامن زدن به بازی های سیاسی، شایعه پراکنی و کینه توزی است.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی احیاگر مبانی دینی بود و باید از این دستاورد ارزشمند با حساسیت حراست کرد.
وی گفت: استقلال سیاسی و دامنه ای دستاوردهای علمی از نتایج ارزشمند انقلاب اسلامی است که اقتدار امروز ایران مرهون آن است و همه اقشار باید برای تقویت نظام اسلامی کوشش داشته باشند.
امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش افزود: به برکت نظام اسلامی امروز ناوهای آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرند و مردم ایران، نظام سیاسی و مسئولان حکومتی را آزادانه انتخاب می کنند.
حجت الاسلام حسینی گفت: اقتدار نظامی ایران در سایه انقلاب اسلامی افتخار آمیز است و دشمنان جرات دست درازی به کشور را ندارند.
ساوه دومین کانون جمعیتی و قطب اقتصادی استان مرکزی بعد از اراک است.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
/6013/ 6539 خبرنگار: یحیی معماری - زینب احمر *** انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.