محمدرضا حاجی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برای ساخت و تجهیز این طرح ها در استان در مجموع 6 هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
وی ادامه داد: این طرح های صنعتی در شهرستان های اراک، ساوه، زرندیه، فراهان و کمیجان مستقر هستند که با بهره برداری از آن ها 582 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: 6 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال جاری به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: یک هزار و 743 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان مرکزی امسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام نویسی کرده اند که پرونده یک هزار و 28 واحد به بانک های عامل معرفی و 699 واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.
حاجی پور افزود: 279 واحد متقاضی از یک هزار و 743 واحد ثبت نامی در استان برای دریافت سرمایه در گردش، 62 واحد برای سرمایه ثابت و 57 واحد نیز برای نوسازی و بازسازی در بخش صنعت درخواست داشتند.
وی گفت: 594 واحد تولید کننده استان نیز متقاضی دریافت سرمایه در گردش و 32 واحد متقاضی دریافت سرمایه ثابت در بخش کشاورزی هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: فعالان صنعت گردشگری از ابتدای دی ماه سال جاری در شمول دریافت تسهیلات رونق تولید قرار گرفته اند و اجرایی شدن ساز و کارهای این تصمیم در استان کلید خورده است.
2 هزار و 714 واحد تولید کوچک، متوسط و بزرگ و 532 واحد معدنی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.