فرماندار ساوه گفت: معوقات کارگران شاغل در سازمان سیما، فضای سبز و منظر شهرداری این شهرستان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد بهاروند که به صورت سرزده میان کارگران سازمان سیما، فضای سبز و منظر شهری شهرداری ساوه به‌منظور بررسی مسایل و مشکلات آنها حضور یافته بود، در سخنانی گفت: کارگران این سازمان از قشر شریف و زحمتکش شهرداری هستند که در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و نظافت آن صادقانه تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به معوقات حقوق چهار ماهه این کارگران و مشکلاتی که با پیمانکار دارند، اظهار کرد: کارگران در پی تعویق در پرداخت حقوق و مزایا از سوی پیمانکار با مشکلات زیاد اقتصادی و معیشتی مواجه شدند.

فرماندار ساوه با اشاره به پیگیری این موضوع از طریق شهردار و تاکید بر پرداخت معوقات چندین ماهه کارگران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته یک‌ماه حقوق معوق کارگران امروز توسط شهرداری پرداخت می‌شود و یک ماه دیگر نیز با تعهدی که پیمانکار داده توسط پیمانکار پرداخت می‌شود.

وی گفت: ظرف چند روز دیگر نیز با درخواستی که از شهرداری شده تلاش خواهیم کرد یک‌ماه حقوق دیگر هم پرداخته شود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن حقوق معوقه کارگران پرداخت و به روز شود.

بهاروند به مشکل اساسی در تاخیر پرداخت حقوق کارگران اشاره کرد و آن را متوجه پیمانکاران دانست و گفت: باید کوشش کرد ترکیب و سازوکاری فراهم شود تا در جذب پیمانکاران از نیروهای بومی استفاده شود.

وی دسترسی آسان به پیمانکاران را از جمله فواید انتخاب پیمانکار بومی برشمرد و گفت: برخورداری از پشتوانه مالی مناسب از سوی پیمانکار بومی می‌تواند علاوه بر دسترسی آسان اگر به موقع نتوانست به تعهد خود عمل کند از تضمینی که به شهرداری ارائه داده است حقوق کارگران پرداخت شود.

بهاروند خواستار انتخاب نماینده‌ای از سوی کارگران و معرفی به فرمانداری شد و گفت: از طریق نماینده معرفی شده ضمن انعکاس خواسته‌های کارگران مسائل و مشکلات آنها را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.