سرهنگ محمدرضا روشندل روز چهارشنبه در این خصوص به ایرنا، گفت: با تماس تلفنی نگهبان یک واحد دامداری در روستای شمس آباد زرندیه در مورد سرقت دام، مامورین کلانتری 11 شهر مامونیه در محل حاضر شدند.
وی افزود: در بررسی ها مشخص شد یکی از سارقان که سابقه کار در این واحد دامداری را داشته و به دلایلی از کار اخراج شده است، با همدستی برادر و 2 نفر از دوستان خود نقشه سرقت از دامداری را اجرایی و در شب وقوع سرقت با ورود به دامداری، 55 رأس گوسفند را سرقت می کنند.
سرهنگ روشندل تصریح کرد: سارقان با دیدن نور چراغ گردان خودروهای انتظامی با اینکه حدود نیم کیلومتر از محل دامداری دور شده بودند، دام های سرقتی را رها و فرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه اظهار کرد: با اعلام این سرقت، نیروهای آگاهی شهرستان زرندیه وارد عمل شدند و با شناسایی افراد مظنون و انجام تحقیقات، سارقان را در 48 ساعت دستگیر شدند.
وی ادامه داد: سارقان در بازجویی ها به سرقت یک رأس گاو از یک واحد گاوداری در منطقه «آسیابک» شهر مامونیه نیز اعتراف کردند.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه ،پرندک ،زاویه ،خشکرود و رازقان است.
/3075 4896 /خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.