دکتر پری بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعزام این اتوبوس آمبولانس و تجهیزت و نیروهای مذکور یک ساعت پس از وقوع زلزله و به درخواست ستاد هدایت عملیات بحران (EOC) وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شد.
وی توضیح داد: این اتوبوس آمبولانس درحال حاضر در بیمارستان سرپل ذهاب مستقر شده و اعزام مصدومان را به بیمارستان های کرمانشاه انجام می دهد.
معاون فنی مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ستاد هدایت عملیات بحران (EOC) استان مرکزی نیم ساعت پس از وقوع زلزله تشکیل و فراخوان نیرو و تجهیزات برای هرگونه کمک احتمالی به مناطق زلزله زده پیش بینی شد
دکتر بهرامی اضافه کرد: بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مرکزی برای کمک رسانی احتمالی به حادثه دیدگان زلزله شب گذشته آماده شده و 45 تخت در بخش خصوصی و 170 تخت در مراکز درمانی دولتی در این خصوص در نظر گرفته شده است.
وی توضیح داد: آماده باش در تمامی بیمارستان های استان مرکزی در سطح مدیر گروه جراحی، متخصصان طب اورژانس و متخصصان بیهوشی انجام شده و در صورت اعلام نیاز مناطق زلزله زده اعزام نیرو و تجهیزات با فوریت انجام می شود.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه کرمانشاه را لرزاند و شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.
6013/3075/ خبرنگار:مژگان حیدری *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.