سید عباس میرهاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در صورتی که اعتبارات مورد نیاز برای این طرح های ناتمام اختصاص یابد آهنگ تکمیل آن ها تند می شود.
وی گفت: احداث رختکن مجموعه شهید چمران، زمین چمن فوتبال شهر غرق آباد و تکمیل ساخت سالن ورزشی روستای قره چای از جمله طرح های عمرانی اولویت دار اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه است.
وی بیان کرد: اختصاص فضایی برای ساخت خانه جوان به منظور برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ازدواج، تنظیم خانواده و فرزند پروری از دیگر اولویت های امسال است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه اضافه کرد: فعال کردن رشته های ورزشی نیمه فعال در شهرستان ساوه نیز از دیگر برنامه های در دستور کار است.
میرهاشمی گفت: برگزاری باشکوه هفته فرهنگی ساوه با برنامه ریزی اجرای مسابقات ورزشی در همه رشته ها از چهارم تا یازدهم آذر ماه برنامه ریزی شده و دنبال می شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه همچنین تلاش برای فراگیر شدن ورزش های همگانی و جذب افراد بیشتر برای شرکت در رشته های همگانی و قهرمانی در سطح شهرستان ساوه را به عنوان برنامه مهم دیگری در چشم انداز فعالیت های اداره ورزش و جوانان ساوه دانست.
به گفته او، استفاده از ظرفیت های شهرصنعتی کاوه و جذب پشنیبان مالی در زمینه تیمداری نیز در دوره جدید فعالیت این اداره مورد نظر است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی در ساوه اقدام می شود و پیگیری امور جوانان و مشکلات ورزش شهرستان شتاب می گیرد.
اخیرا با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، سید عباس میرهاشمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه منصوب شد.
شهرستان ساوه هفت هزار ورزشکار مرد و پنج هزار ورزشکار زن دارد و سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان 73 سانتیمتر است. 37 هیات و 72 باشگاه ورزشی نیز در این شهرستان فعالیت دارند.
/6013/6539/خبرنگار: یحیی معماری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.