سرهنگ علی هاشمی در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران پلیس شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از بررسی اسناد و مدارک راننده، متوجه حمل بار غیر قانونی در آن شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودرو با ارائه بارنامه جعلی قصد گمراه کردن ماموران را داشت اما با درایت ماموران از انتقال این محموله کالای قاچاق بازماند.
سرهنگ هاشمی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 12 تن تخمه آفتابگردان فاقد مدارک گمرکی تولید کشور چین کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان ارزش این محموله، یک میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در عملیات دیگر ماموران مبارزه با کالای قاچاق یک محموله سه تنی کنجد قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال را توقیف کردند.
سرهنگ علی هاشمی اظهار داشت: ماموران انتظامی دلیجان در این عملیات به یک دستگاه کامیون که از فارس راهی تهران بود ، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو کنجد قاچاق تولید کشور هند کشف شد.
وی بیان کرد: در این 2 عملیات 2 قاچاقچی کالا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.