به گزارش خبرآنلاین، جعفر مددی در خصوص طرح برخورد با واحدهای عرضه کننده پوشاک متخلف در اراک، گفت: بر اساس ابلاغیه، طرح برخورد با واحدهای صنفی پوشاک متخلف با هماهنگی دستگاه قضایی و با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی در شهریور و مهرماه جاری در اراک اجرا شد.
مددی اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته حدود ۱۵۰ مورد اخطار به واحدهای صنفی که پوشاک نامتعارف، پوشاک خارجی، مانتوهایی پشت نویسی شده و ... عرضه می کردند داده شده است.
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با بیان اینکه با جدیّت تخلفات حوزه صنفی پوشاک را پیگیری می کنیم ادامه داد: ظرف چند روز آینده، بازرسی مشترک از واحدهای صنفی که اخطار دریافت کرده اند انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: درصورتی که واحدهای عرضه کننده پوشاک موارد تخلف را برطرف نکرده باشند با جریمه و پلمب مواجه می شوند.
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با اشاره به اینکه لباس و پوشاک مهمترین نشانه فرهنگی ، بارزترین و مشخص ترین مظهر قومی و بهترین وسیله انتقال نشانه فرهنگی است بیان کرد: با واحدهایی که بخواهند با موارد تخلف فرهنگ جامعه را تخریب کنند برخورد جدی خواهیم کرد.
مددی خاطر نشان کرد: اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با یک هزار و ۱۰۰ عضو لباس فروش و تولیدکننده لباس و پوشاک به صورت عمده و خرده فروش فعالیت دارد؛۲۰۰ واحد از این تعداد در حوزه شال و روسری فعالیت دارند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775054
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.