سرهنگ جعفر شمس بیراوند روز پنج شنبه به مناسبت هفته ناجا در نشست با اصحاب رسانه افزود: این تعداد دستگیر شده در همسنجی با مدت مشابه پارسال 33 درصد افزایش یافته است.
وی بیان کرد: در همین راستا نیز 70 معتاد متجاهر در راستای تامین امنیت اجتماعی بازداشت و به مراکز ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.
سرهنگ بیرانوند اظهارکرد: یکی از طرح‌های اجرایی در راستای تامین امنیت و آسایش مردم، طرح برخورد با سارقان با هدف کاهش سرقت در سطح شهرستان بوده که اجرای این طرح سبب شناسایی و دستگیری 116 نفر از سارقان بومی و غیر بومی شد.
فرماندهی انتظامی محلات با اشاره به اجرای طرح‌های پیشگیرانه برای کاهش سرقت در سطح شهرستان اظهار کرد: با اجرای طرح‌های پیشگیرانه وقوع سرقت 2 درصد کاهش یافته و هیچ گونه سرقت‌ خشن، مسلحانه و متجاوز به عنف که زمینه ساز ناامنی باشد، گزارش نشده است.
وی تصریح کرد: با همکاری شهروندان بیش از 90 درصد از سرقت‌های سطح شهرستان کشف شده و از این باب محلات، یکی از شهرستان‌های پیشرو در سطح استان است.
سرهنگ بیراوند افزود: در راستای اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با کالای قاچاق بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق، در سطح شهرستان کشف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده است.
فرمانده انتظامی محلات گفت: با وجود اعمال محدودیت‌های ترافیکی متعدد ویژه برپایی هیات و دسته‌های عزاداری در دهه اول محرم، تعامل و همکاری مردم بدون هیچ گونه مشکل خاصی ایام عزاداری در دهه اول محرم را پشت سر گذاشته شد.
فرماندهی انتظامی به افزایش 11 درصدی تماس‌های مردمی با سامانه 110 نیز پرداخت و گفت: پنج هزار و 704 تماس با سامانه 110 برقرار شده که از این تعداد، چهار هزار تماس مردمی منجر به عملیات شده است.
وی در بخش تشریح عملکرد پلیس امنیت گفت: امسال 40 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن قوانین صنفی پلمپ شد.
از 14 تا 21 مهرماه جاری به عنوان هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه نامگذاری شده است و در طول این هفته 80 برنامه در شهرستان محلات اجرا می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.