به گزارش ایرنا، این دیدار ساعت 15 و 30 دقیقه عصر چهارشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک آغاز شد و با وجود تلاش 2 تیم، بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
تیم آلومینیوم اراک در این دیدار با ترکیب محمدرضا قویدل، حسین احمدلو، میلاد رخشان، سعید یوسف زاده، فردین عابدینی، منصور تنهایی، میلاد احمدی، رسول سروش نیا، بهادر عبدی، میثم آقایی و ابوالفضل قربانی وارد میدان شد.
تیم فجر سپاسی شیراز نیز با ترکیب پیمان سلمانی، سید محمد حسینی، سید جلال عبدی، محمدرضا زینال خیری، مهدی دغاغله، علی مصلی نژاد، محمد پاپی، احمد نصیری، احسان جودکی، شاهین مجیدی و امین شجاعیان بازی خود را آغاز کرد.
در دقیقه 14 این دیدار نخستین کارت زرد توسط داور وسط به علی مصلی نژاد از تیم فجر سپاسی تعلق گرفت و تا دقیقه 15 این بازی هر 2 تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند و موقیعت چندانی روی دروازه تیم ها خلق نشد.
در دقیقه 23 این دیدار یک موقعیت مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه فجر سپاسی رخ داد که یکی از بازیکنان فجر بهادر عبدی را در محوطه جریمه متوقف کرد اما داور مسابقه این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.
30 دقیقه از زمان بازی سپری شد اما هیچ موقعیتی برای باز شدن دروازه های هر 2 تیم به وجود نیامد تا در دقیقه 34 این دیدار یک موقعیت گلزنی توسط محمد پاپی از تیم فجر سپاسی ایجاد اما به گل ختم نشد.
در دقیقه 39 این بازی سانتر خطرناک رسول سروش نیا در محوطه جریمه توسط مدافعان فجر سپاسی شیراز به کرنر تبدیل شد و در این موقعیت ابوالفضل قربانی با ضربه سر به سمت دروازه حریف شلیک کرد اما گلر فجر سپاسی با عکس العمل به موقع مانع ورود این توپ به دروازه شد.
در این دقایق تیم فشارهای تیم آلومینیوم اراک زیاد شد به حدی که چندین موقعیت کرنر برای این تیم به وجود آمد اما هیچ کدام از موقعیت ها منجر به گل نشد تا اینکه نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.
دقایق اولیه نیمه دوم شوت منصور تنهایی از آلومینیوم سازی اراک از پشت محوطه فجر با برخورد به مدافعان در اختیار دروازه بان قرار گرفت.
در دقیقه 65 اولین تعویض این دیدار برای تیم آلومینیوم سازی اراک صورت گرفت که ایمان رییسی جایگزین میثم آقایی شد.
در دقیقه 69 این بازی ضربه منصور تنهایی از آلومینیوم سازی اراک به گل تبدیل شد اما کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد و گل پذیرفته نشد.
دومین تعویض آلومینیوم سازی اراک در دقیقه 73 با جایگزینی مهدی خلج به جای بهادر عبدی انجام شد.
بازیکنان آلومینیوم سازی در این دقایق فشارهای زیادی بر روی حریف وارد کرده تا گلی وارد دروازه تیم مقابل کنند، اما تغییر نتیجه ای حاصل نشد و بازی به چهار دقیقه وقت اضافی کشید.
امیر عرب براقی قضاوت این بازی را به عنوان داور وسط برعهده داشت و حمیدرضا افشون به عنوان کمک داور اول، امیر فلاح به عنوان کمک داور دوم و مهدی اجاقی به عنوان داور چهارم بر این دیدار قضاوت کردند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک سه شنبه هفته آینده میزبان ایران جوان بوشهر است و به مصاف این تیم می رود.
تیم آلومینیوم اراک در فصل گذشته با 33 بازی، 12 برد، 12 مساوی، 9 باخت و 48 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار گرفت.
3005/3075/ خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.