به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در حطبه های این هفته نماز جمعه آشتیان در مصلی آیت الله دانش افزود: مواضع شجاعانه ایران در سازمان ملل درشرایطی بود که ترامپ چهره ای خشونت طلب و جنگ افروز از آمریکا به دنیا نشان داد.
وی در رابطه با همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت : این حرکت علاوه بر اشکالات قانونی باعث تجزیه کشورها می شود و پشت سر این همه پرسی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکاست.
امام جمعه آشتیان گفت: هدف از این طرح نا امن کردن کل منطقه است و طرح تکه تکه کردن کشورها در دستور کار بیگانگان در منطقه خاورمیانه است.
حجت الاسلام نیشابوری ادامه داد: دشمنان می کوشند به مقاومت اسلامی ضربه زده و حضور اسرائیل را در منطقه تقویت کنندو می توان گفت که همه پرسی در اقلیم کردستان خودزنی و خودکشی سیاسی است و دولت های منطقه به ویژه دولت مرکزی عراق زیر بار نخواهند رفت چرا که هدف آمریکا بی ثبات کردن منطقه خاورمیانه است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام عزاداری های محرم ادامه داد: امام حسین (ع) سبک زندگی عزتمندانه را به انسان ها آموخت وارزش هایی که امام حسین (ع) از خود به جای گذاشت فرا تاریخی است و برای تمام ملت ها سرمشق زندگی و مبارزه است.
امام جمعه آشتیان بیان کرد: در راس آرمان های امام حسین (ع) یاد خدا و رضایت خداوند و فداکاری در راه خداوند است و فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه ای است که از وی به یادگار مانده است.
حجت الاسلام نیشابوری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : انقلاب اسلامی دستاورد مبارزات مردمی است که از جان و مال و زندگی خود گذشتند و همواره باید این سرمایه سترگ حفظ و تقویت شود.
وی در خصوص شهیدان مدافع حرم و شهید حججی گفت: بصیرت و درک والا خصلتی است که بندگان برگزیده خدا از جمله شهید حججی و تمامی شهیدان دارند.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه در استان مرکزی برگزار می شود.
6013/6992/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.