به گزارش ایرنا، این نامه پس از بحث های طولانی با هشت رای موافق و یک رای مخالف مصوب شد که بر اساس آن مقرر شد شورای اسلامی کلانشهر اراک یک میلیارد و 800 میلیون ریال در راستای حمایت از تیم های موفق بسکتبال و والیبال اراک برای ثبت نام و اعلام حضور این تیم ها در رقابت های لیگ برتر پرداخت کند.
براین اساس، حمایت ها با اما و اگرهایی همراه است که در صورت توافق کمیته انطباق فرمانداری اراک و مشخص شدن ردیف خاص قابل پرداخت خواهد بود.
نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص این نامه گفت: شهرداری قادر به تیم داری ورزشی نیست و نمی تواند هیچ تیم ورزشی داشته باشد.
علی جعفر محصولی افزود: تیم هایی که در سنوات گذشته به نام شهرداری در رقابت های لیگ برتر حضور داشتند با پول شهرداری خود را رشد دادند و در مدت فعالیت خود هیچ حامی مالی از آنان حمایت نکرد.
نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: اگر قرار است حمایت از ورزش صورت گیرد باید از تمام رشته های ورزشی موفق حمایت شود.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک ارسال سه نسخه تفریغ بودجه سه ماهه ابتدای سال 96 سازمان آرامستان از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 14 میلیارد و 966 میلیون و 209 هزار و 388 ریال، الحاق معبر، نهر و زمین متروکه به پلاک های ثبتی به مساحت 197 و 75 صدم متر مربع در خیابان شهید شبان و خرید این ملک توسط شهرداری و تالیف چاپ کتاب گذری بر تاریخ نظری بر جغرافیای شهرداری اراک نیز مصوب شد.
باشگاه شهرداری اراک در خردادماه امسال با تصمیم شورای دوره چهارم با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادغام شد و با این اقدام شهرداری اراک دیگر مجوز تیم داری ندارد.
تیم های سابق بسکتبال و والیبال شهرداری اراک تا 29 شهریورماه جاری فرصت ثبت نام و اعلام حضور در رقابت های لیگ برتر را دارند.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/3075/ خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.