محسن شریفی در گفت و گو با ایرنا، افزود: ١٢ اثر در این جشنواره ارائه شده است که ٩ اثر در بخش مسابقه و سه نمایش نیز در بخش مهمان است.
وی ادامه داد: آثار بخش مهمان نیز یک نمایش به صورت صحنه‌ای است و 2 نمایش دیگر به صورت محیطی در فضای باز اجرا می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: نمایش های دریازدگی به نویسندگی عباس جمالی و کارگردانی عباس زفیعی از دلیجان، بدن مقدس به نویسندگی عباس جمالی و کارگردانی مهدی محمدی از اراک، از برزخ تا سپیده دمان به نویسندگی قدرت الله فتحی و کارگرانی جواد شریفی از اراک و برادرها می میرند به نویسندگی رضا بانگین و کارگردانی جواد روستا از ساوه در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارند.
وی اظهار کرد: همچنین نمایش های این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است به نویسندگی و کارگردانی شهرام سلطانی از اراک، شاه لیرک به نویسندگی و کارگردانی افق ایرجی از اراک، کاش خوابت را ندیده بودم به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی حجت رحیمی از ساوه، مشترک مورد نظر در دسترس نیست به نویسندگی ابراهیم عرب نژاد و مهدی ذره و کارگردانی مریم رزازی از ساوه و اسکیس به نویسندگی جابر رمضانی و کارگردانی رفیعی از دیگر نمایش های بخش مسابقه این جشنواره است.
شریفی، با بیان اینکه ١٠٠ نفر از هنرمندان در رشته های تئاتر، تجسمی، عکاسی و موسیقی در برگزاری این جشنوره حضور و مشارکت دارند، بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره نیز 24 شهریور ماه جاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه برگزار می شود.
500 هنرمند نمایش در استان مرکزی در 20 گروه تخصصی فعالیت می کنند.
3017/6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.