حسن شمس روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این طرح هشت هزار متر مربع از فضای حیاط هفت مدرسه نمونه رازی، الغدیر، سیدمصطفی خمینی(ره)، سیدمرتضی، سمیه و سیدجمال الدین اسدآبادی نیم ور ترمیم و آسفالت شد.
وی، اعتبار هزینه شده برای بهسازی فضای آموزشی این شهرستان را یک میلیارد و 100 میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: 60 درصد این منابع مالی با مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و بقیه از محل اعتبارات داخلی آموزش و پرورش تأمین شد.
شمس اظهارکرد: دبستان خیرساز شهید مقدم نیزدر آستانه سال تحصیلی جدید تکمیل و به فضاهای آموزشی محلات اضافه می شود و وضعیت چرخشی این آموزشگاه به شیفت ثابت صبح تغییرمی کند.
وی،در خصوص مدرسه خیر ساز شهید مقدم گفت: احداث این مدرسه در سال 89در زمینی به مساحت یک هزار و 800 مترمربع کلید خورد و پس از اتمام 60 درصد از طرح با فوت خیر تکمیل عملیات اجرایی آن توسط دولت ادامه یافت.
شمس افزود: این مدرسه 6 کلاس درس، در دو طبقه با زیربنای 720 مترمربع و یک هزار و 776 مترمربع دارای محوطه سازی است و برای ساخت و تکمیل آن بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون ریال صرف شده و مهرماه میزبان دانش آموزان است.
حدود هشت هزار دانش آموز در 56 مدرسه شهرستان محلات مشغول به تحصیل هستند.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.