شکرالله حسن بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت سفر 2 روزه خود را عصر روز چهارشنبه از شهرستان زرندیه آغاز می کند و پس از استقبال رسمی در شهرک صنعتی مامونیه، در مراسم بهره برداری از دو شرکت تولیدی و صنعتی پتروپاک مشرق زمین و شرکت طبیعت سبز میهن شرکت می کند.
وی توضیح داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در نخستین روز از سفر خود به استان مرکزی با حضور در شهرستان ساوه خط نورد شرکت لوله های دقیق کاوه و طرح توسعه شیشه تابان را بهره برداری می کند و پس از آن با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: بهره برداری از پایگاه سوخت ساوه، طرح آبیاری قطره ای در شهر آوه و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ساوه به مناسبت هفته دولت است.
حسن بیگی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حضور در جمع مدیران منتخب صنایع استان مرکزی از برنامه های تدارک شده برای دومین روز سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی در اراک است.
استان مرکزی با 29 هزار کیلومتر وسعت و یک میلیون و 460 هزار نفر جمعیت، دارای حدود سه هزار واحد تولیدی و صنعتی است.
این استان واقع در قلب ایران به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور شهرت دارد و در تنوع محصولات تولیدی در رتبه نخست کشور ایستاده است.
6013/3075/خبرنگار: مژگان حیدری *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.