به گزارش ایرنا، بهره برداری از 14 خانه بهداشت در روستاهای حصار، مهدی آباد، چهار چریک، پل جو، گل زرد عبدی، ایمانلو، خنا دره، پاکل، موچان، هندودر و سه محل زیست پزشک در مهاجران از مهمترین طرح هایی است که با حصور مسولان استان به بهره برداری رسید.
بهره برداری از این طرح ها با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال آغاز و شمار بهره برداران از این طرح ها، بیش از پنح هزار نفر است.
بهره برداری از طرح آبیاری قطره ای و تحت فشار در روستای اسکان شازند با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از دیگر طرح های کشاورزی شهرستان شازند در هفته دولت است.
فرهنگسرای شهر مهاجران نیز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون ریال و کارخانه آسفالت شرکت همیاران شهرداری شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی پایگاه اورژانس جاده ای رناس، ورودی شهر مهاجران با اعتبار اولیه یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع آغاز شد.
شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در بدو ورود به شهر شازند ضمن دیدار با خانواده شهید محسن میرزایی با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر، به مقام شامخ شهدای گرانسنگ جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.
3017/3075/خبرنگار:مصطفی مجللی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.