به گزارش ایرنا، بهمن اخوان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خط چهارم تولید شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) به دلیل فرسودگی تجهیزات سال گذشته تعطیل شده بود و عملیات بهینه سازی به سرعت انجام شد.
وی ادامه داد: عملیات بهینه سازی این خط تولید با استفاده از استعداهای داخلی شرکت و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به پایان رسیده است و به زودی با حضور مقامات استانی به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) بیان کرد: عملیات بهینه سازی خط چهارم ایرالکو صرفه جویی 20 درصدی در مصرف انرژی و مواد اولیه را به همراه دارد و تولید را نیز 10 درصد افزایش می دهد.
وی گفت: با توجه به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید در برنامه های اقتصادی است، این شرکت نیز همه عملیات های تعمیرات و بهینه سازی خطوط تولید، صرفه جویی در منابع را اصل قرار داده و از ظرفیت های داخلی استفاده می کند.
اخوان بیان کرد: بهینه سازی خط سوم شرکت آلومینیوم اراک که در سال 1394 و با مشارکت پیمانکار خارجی انجام شده بود بیش از 120 میلیارد ریال برای شرکت هزینه داشت.
وی با بیان اینکه بازی های سیاسی دیگر در شرکت ایرالکو جایگاهی ندارد، اظهار کرد: این شرکت مادر تخصصی با تمام ظرفیت خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید به پیش می رود و تولید با کیفیت و رقابت پذیر با شرکت های خارجی تنها هدف مدیریت این شرکت است.
شرکت آلومینیوم ایران( ایرالکو) به عنوان صنعت مادرتخصصی در تولید انواع شمش های آلومینیوم فعالیت دارد که در سال 1351 در اراک تاسیس شده است.
این شرکت در مجموعه فضای کارگاهی به وسعت 232 هکتار در کیلومتر 5 جاده اراک - تهران واقع شده است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.