سجاد سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق انواع کتانی و لوازم و لباس ورزشی خارجی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.
وی اظهارکرد: پس از کشف این محموله قاچاق که به شکل ماهرانه ای با آهن آلات اوراقی پوشش داده شده بود و گزارش به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، در این مرجع ثبت و پرونده قضایی تشکیل شد.
وی بیان کرد: با سپری شدن تشریفات قانونی و قضایی و اعلام ارزش ریالی کالاهای قاچاق اشاره شده توسط گمرک، حامل این محموله قاچاق پس از ضبط کالاهای مکشوفه به نفع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دلیل بدون صاحب بودن به اتهام حمل کالای قاچاق به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.
سعیدی گفت: به هر میزان که از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود به همان میزان نیز تولید ملی رونق و اشتغال در سطح کشور ایجاد می شود.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود کالای خارجی و برخورد قضایی در دستور کار قرار دارد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.