به گزارش ایرنا، محسن بختیار روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی استاندار استان مرکزی با معاون وزیر نیرو و مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی افزود: در طرح توسعه این نیروگاه به عناصر زیست محیطی توجه می شود تا با گسترش آن برای افزایش انرژی برق در راستای افزایش مصرف اقدام شود.
وی گفت: در جریان سفر دو روزه به استان مرکزی هفت طرح وزارت نیرو با سرمایه گذاری 420 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسید که تمامی این طرح ها در خدمات به مردم جایگاه مهمی دارند.
معاون وزیر نیرو این طرح ها را آبرسانی به شهر ساوه با 2 هزار و 860 میلیارد ریال، انتقال برق پست 63 کیلو ولت به منطقه صنعتی خاوه با صرف 140 میلیارد ریال، شبکه فاضلاب آشتیان، تصفیه خانه شهرستان محلات و 2 طرح مجتمع آبرسانی مناطق روستایی در استان مرکزی عنوان کرد.
استاندار استان مرکزی نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت دستگاه های اجرایی حوزه آب ، برق و گاز در استان گفت: این مجموعه همکاری خوبی با سرمایه گذاران دارند.
محمود زمانی قمی افزود: مجموعه وزارت نیرو در این استان درک اصولی از برنامه های توسعه محور دارند و با همکاری و تعامل خوبی موثر با کارآفرینان و انعطاف در برابر سرمایه گذران زمینه جذب سرمایه و اشتغال را در این خطه مهیا کرده اند.
وی اظهار کرد: فراهم کردن اشتغال از دغدغه های جدی کشور و استان است و باید همه دستگاه ها بکوشند شرایط فعلی اشتغال را حفظ و فرصت ساز ایجاد مشاغل جدید باشند.
وی گفت: برخی واحدهای صنعتی استان بابت مصرف انرژی بدهی دارند و همکاری دستگاه های صنعت آب ، برق و گاز با این صنایع در راستای گردش چرخ صنعت استان برای دوری از هرگونه مشکل است.
استان مرکزی با 2بیش هزار و 900 واحد صنعتی و تولیدی دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور است.

6991 /6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.