شهریار فولاوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین، افزود: بر اساس تفاهم نامه های تخصصی، سال تحصیلی گذشته برنامه پیشگیری از اعتیاد در 40 درصد مدارس این استان اجرا شد.
وی ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح ، آموزش نکات بازدارنده و کسب مهارت نه گفتن و خود مراقبتی در برابر گرایش به مواد مخدر و خشونت ، مشکلات خانوادگی ، افت تحصیلی و آسیب های اجتماعی نوپدید جامعه به دانش آموزان است.
فولادوند تصریح کرد: در اجرای اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی توجه به ارزش هایی نظیر احترام به والدین ، اخلاق خوب ، متانت و تهذیب نفس هم به دانش آموزان یاد آوری می شود.
وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح برخی از نهاد ها با این اداره همکاری داشتند، اظهار کرد: اجرای 2 دوره آموزشی آشنایی دانش آموزان با مخاطرات فضای مجازی با همکاری اداره کار و امور اجتماعی استان مرکزی، طرح رشد مدار با همکاری دادگستری استان، اجرای آموزش 2 هزار نفر از کارکنان و اولیا دانش اموزان با مخاطرات مواد مخدر و اجرای طرح توانمند سازی دانش آموزان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش این استان برای پیشگیری از مواد مخدر در استان بوده است.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695297
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.