اگرچه بسیاری از ابداعات و نوآوری ها با انگیزه تامین رفاه، آسایش و تحکیم ارزش های انسانی در راستای نیل به کمال شکل گرفته اما ، به دلیل برخی کج فکری ها و استفاده نادرست از ابزار جدید، گاه جسم، جان و اخلاق و روان انسان ها از این اختراعات آسیب می بیند و گاه فرهنگ اعتقادات و رفتارهای اجتماعی دگرگون می شود.
اینترنت و سرویس های ارائه شده در قالب آن در عین حال که ابزار مفیدی برای کسب و تبادل اطلاعات است می تواند مخرب نیز باشد به بیان دیگر اینترنت ابزار قدرتمندی است که هم می تواند باعث فساد شود و هم ابزار آموزش و تعلیم رشد علمی، فرهنگی و اجتماعی نوجوانان وجوانان را فراهم آورد.
در کنار همه آثار مثبت شبکه های اجتماعی مجازی، تصور برخی از پیامدها منفی آن ها و چالش هایی که ایجاد نموده امری بدیهی است و ا اینکه به جای برخورد سلبی با این پدیده نوین، بررسی و ریشه یابی مشکلات و پیامدهای منفی ناشی از آن و در پیش گرفتن راه اصلاحی قطعا نتیجه بهتری در برخواهد داشت.
به منظور مصون ماندن از آسیب های احتمالی و بهره برداری از آثار مثبت این شبکه ها، ایجاد و راه اندازی شبکه های اجتماعی سالم و مفید برای مبارزه با شبکه های اجتماعی مخرب و آموزش و فرهنگ سازی ارائه می شود.
بیش از 43 هزار فقره تسهیلات توسط بانک کشاورزی در استان مرکزی پرداخت شد و نقش مردم در حکومت؛ قدرت بخشیدن است نه مشروعیت دادن از دیگر عنوان های خبری این شماره هفته نامه توسعه است.
هفته نامه سیاسی، اجتماعی توسعه مرکزی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی نایب علی هداوند منتشر می شود.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.