به گزارش ایرنا، احمد میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این طرح با حمایت فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و خانه بوکس استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این طرح برای سنین پایه برنامه ریزی شده است، متولدان سال 83 به بعد می توانند در آن شرکت کنند.
دبیر هیات بوکس استان مرکزی اظهار کرد: این طرح تا پایان فصل تابستان و زیر نظر مربیان کارآزموده فدراسیون ادامه دارد و ورزشکاران با استعداد و برتر نیز به فدراسیون معرفی می شوند.
وی گفت: ورزش بوکس استان مرکزی به دلیل برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلفی که در سال های گذشته در نقاط مختلف این استان برگزار شده، در شرایط ایده آلی به سر می برد.
میرازیی اظهار کرد: ورزش بوکس در همه شهرستان های استان مرکزی به غیر از تفرش، آشتیان و خنداب فعال است که مقدمات راه اندازی سالن و رینگ بوکس در این شهرستان ها نیز در دستور کار هیات بوکس استان مرکزی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: ورزش بوکس استان مرکزی در شرایط ایده آلی به سر می برد به طوری که از سال گذشته تا کنون بیش از 10 بوکسور این استان در رده های مختلف سنی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند
540 ورزشکار در رده های سنی مختلف زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.