حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی شهرستان دلیجان افزود: حضور پرشور در این روز حماسی نمایشی از همبستگی و اتحاد مسلمانانبر ضد رژیم صهیونیستی است .
وی اظهارکرد: همه قدرت‌های استکباری و صهیونیسم بین‌الملل با توان حداکثری خود و بهره گیری از ابزارهای مختلف، کمر به نابودی جهان اسلام بسته اند و این نقشه شوم خود را از قلب جهان اسلام یعنی قدس شریف آغاز کردند.
وی ادامه داد: روز قدس به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین، پایه گذاری شده و این روز مقدس به عنوان روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین و روز استقامت و عدالتخواهی دنیای اسلام شناخته می شود.
نماینده مردم محلات ودلیجان درمجلس شورای سلامی افزود: رژیم اشغالگر قدس با همکاری کشورهای استکباری فضایی را ایجاد کرده بود که کسی به فکر نابودی این رژیم نباشد ولی امام با نامگذاری روز قدس این فضا را تغییر داد.
وی ادامه داد: صهیونیستها از 70 سال گذشته با جنایت های مختلف و قرار داد ننگین کمپ دیوید با همکاری کشورهای مرتجع منطقه قدرت افزایی را در دستور کار خود قرار دادند.
دبیرکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حمله تروریست ها به مجلس شورای اسلامی گفت: در حملات تروریستی به تهران، صهیونیست ها و سعودی ها، تروریستها را از نظر اطلاعاتی و مالی پشتیبانی کردند و قصد داشتند صحن مجلس را به تصرف درآورده و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس را شهید کنند که به لطف پروردگار موفق نشدند.
سلیمی افزود: در حمله موشکی سپاه به دیرالزور، تعداد زیادی از اعضای داعش از جمله فرماندهان این گروه تروریستی کشته شدند و ضربات سنگینی به آنها وارد شد که اقدام بسیار به جا و مقتدرانه ای بود.
نماینده مردم محلات و دلیجان در خانه ملت گفت: امروز همه در برابر صهیونیست یکپارچه شدند و اعلام تنفر کردند و به یاری خدا با اتحاد جبهه مقاومت ریشه جنایت ، ظلم و تجاوز و وحشی گری خشک خواهد شد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.